Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСреда, 25 May 2022, 20:33

Херсонська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №55 вул.Лавреньова 9Б, (0552)29-21-83, school55kherson@ukr.net

Меню сайту
Категорії розділу
Виховна робота [61]
Заходи виховної роботи та інше
Шкільний парламент "ЛІДЕР" [10]
Профорієнтаційна робота [63]
Досягнення [4]
Міні-чат
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Протидія булінгу в школі

 

    

Педагогічний колектив школи постійно співпрацює з офіцерами поліції відділу молодіжної превенції, шкільним офіцером поліції. Наприкінці грудня  2021 року офіцери поліції завітали на батьківські збори. Під час спілкування з батьками, з метою правової освіти батьків та попередження негативних явищ в учнівському середовищі, офіцери поліції розповіли батькам про права та обов`язки батьків та учнів згідно чинного законодавства, про зміни в законодавстві, пов`язані з відповідальністю за булінг, про відповідальність батьків за невиконання батьківських обов`язків по вихованню своїх дітей.

     Класний керівник під час проведення батьківських зборів акцентувала увагу батьків  на питаннях створення безпечних умов виховання дітей у побуті, формування у них гігієнічних навичок та звичок здорового харчування, фізичної активності, безпечної комунікації. Взаєморозуміння батьків та педагогів запорука ефективного результату виховного процесу в школі.

 

 

 

05.10.2021р. Шкільні офіцери поліції відвідали школу з метою проведення профілактичних бесід з учнями.  Офіцери поліції розповіли учням про права та обов`язки дітей, про правову відповідальність неповнолітніх на їх батьків, про прояви булінгу, його види та особливості юридичної відповідальності за булінг.

 

Управління патрульної поліції нагадує правила користування мережею інтернет

ПЛАН заходів щодо профілактики булінгу 2021/2022 навчальний рік

Телефон “гарячої лінії” 15-47 для прийняття звернень та повідомлень про/або від осіб, які постраждали від торгівлі людьми, домашнього насильства, насильства за ознакою статі, насильства стосовно дітей, або про загрозу вчинення такого насильства

ЯК ДІЯТИ ВЧИТЕЛЮ, ЯКЩО УЧЕНЬ СТИКАЄТЬСЯ З ОНЛАЙН-РИЗИКАМИ?
 ДОПОМОЖЕ ДОВІДНИК ДЛЯ ПЕДАГОГІВ

Міністерство та освітній проєкт #stop_sexтинг презентували довідник "Рекомендації щодо онлайн-безпеки для вчителів, психологів та керівників шкіл".

У довіднику – інформація про:

  • розповсюджені онлайн-ризики: секстинг, сексторшен, онлайн-грумінг, кібербулінг;

  • принципи реагування та особливості діалогів з дитиною, яка стала жертвою протиправних дій онлайн;

  • алгоритм дій для педагогів та адміністрації шкіл у ситуаціях онлайн-небезпек.

Довідник допоможе ефективно реагувати та вчасно надавати допомогу у випадках, коли дитина стає жертвою протиправних дій в інтернеті.

Довідник є безкоштовним та доступний за посиланням. Докладніше про видання читайте тут.

Булінг - це відносно новий термін для пересічного громадянина, зміст якого кожен із нас не просто знає, а в більшості випадків стикався з цим явищем у дитинстві. Під терміном "булінг" розуиіють агресивну поведінку щодо окремої особи або групи, з метою приниження, домінування, фізичного чи психологічного самоствердження.

Даний методичний посібник є продовженням системного підходу до розбудови безпечного освітнього середовища із залученням працівників закладів освіти та безпосередньо здобувачів освіти, а саме – дітей і молоді.

Як організувати системну роботу з протидії насильства та булінгу в закладі освіти? Як діагностувати наявність булінгу в освітньому середовищі? Який, алгоритм дій у разі його виявленні? До кого звертатись по допомогу? Які практичні інструменти має знати кожен та кожна на випадок, якщо стає учасником булінгу під час освітнього процесу? Які практичні інструменти створення безпечного середовища в закладі освіти? Відповіді на ці та інші питання можна буде знайти в цьому посібнику.

Для педагогічних та соціальних працівників, батьків здобувачів освіти, студентів вищих навчальних закладів педагогічного та соціального профілю, фахівців громадських організацій, широкого кола громадськості.

19.11.2020 р. шкільні офіцери поліції поспілкувались з учнями школи з питань профілактики булінгу та інших правопорушень в учнівському середовищі. Детальніше в новинах читати за посиланням.

01.10.2019 року з метою превентивного виховання учнівської молоді представники Херсонського економіко-правового коледжу провели правовий тренінг для учнів 9-х класів «Правова відповідальність неповнолітніх»., а також познайомили їх з правовими спеціальностями, які можна отримати в стінах коледжу.

01.10.2019 року в рамках тижня боротьби з булінгом представники Управління юстиції провели для учнів школи правовий тренінг «Зупинемо булінг разом!». Креативно, з використанням інтеративних методів, учнів познайомили з проблемою булінгу, та шляхами його подолання.

 

 

12.09.2019р. батьківські збори в Херсонській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №55 Херсонської міської ради відвідав офіцер патрульної поліції, який познайомив батьків зі змінами в законодавстві стосовно відповідальності неповнолітніх та їх батьків за вчинені неповнолітніми правопорушення.

Офіцер пояснив батькам ознаки булінгу в школі та особливості відповідальності винних у проявах булінгу в освітньому середовищі. Були надані рекомендації батькам у тому як попередити неправомірну поведінку їх дітей і як захищати права своїх дітей, якщо вони були порушені.

Порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування)

  1. Учасники освітнього процесу подають заяву керівнику закладу освіти про випадки булінгу по відношенню до дитини або будь-якого іншого учасника освітнього процесу.
  2. Керівник закладу освіти розглядає заяву в день її подання та видає наказ про проведення розслідування.
  3. Керівник закладу освіти для прийняття рішення за результатами розслідування створює наказом Комісію з розгляду випадків булінгу (цькування) та скликає її засідання. До складу Комісії входять керівник закладу освіти, педагогічні працівники (у тому числі психолог), батьки постраждалого та булера для прийняття рішення за результатами розслідування та виконання відповідних заходів реагування.
  4. Проводиться повне та неупереджене розслідування щодо випадків булінгу (цькування) з залученням осіб від яких отримали інформацію.
  5. Рішення Комісії реєструється в окремому журналі, зберігається в паперовому вигляді з оригіналами підписів всіх членів Комісії.

Потерпілий чи його законний представник також можуть звернутися відразу до уповноважених підрозділів органів Національної поліції України (ювенальна поліція) та Служб у справах дітей з повідомленням про випадки булінгу (цькування).

Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) у закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу

  1. Керівник закладу освіти має розглянути звернення.
  2. Керівник закладу освіти створює комісію з розгляду випадків булінгу, яка з’ясовує обставини булінгу.
  3. Якщо комісія визнала, що це був булінг, а не одноразовий конфлікт, то керівник закладу освіти повідомляє уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та Службу у справах дітей.
  4. Особи, які за результатами розслідування є причетними до булінгу, несуть відповідальність відповідно до частини другої статті 13 (вчинення правопорушень за статтею 1734 ) Кодексу України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., № 51, ст. 1122)

Як розпізнати жертву булінгу?

Відсутність контакту з однолітками: немає друзів, зідзвонювань, не ведеться переписка у соцмережах, похід до школи і повернення звідти наодинці, немає у кого запитати домашнє завдання.

Психосоматичні ознаки: часті хвороби, наприклад, ломота в тілі, болі в животі, вірусні інфекції.

Обмальовані руки або специфічні малюнки на полях у зошиті.

Бажання іти до школи іншою дорогою, аніж та, якою йдуть усі інші діти.

Скільки дітей страждають від булінгу?

За статистикою, 80% українських дітей піддаються цькуванням, навіть не усвідомлюючи цього. В усіх соціальних системах завжди є лідер, середня група і так званий «вигнанець».

У початковій школі діти ще не займаються жорстким булінгом, але вже можуть бути непривітними до інших. Щойно вчитель починає вибудовувати систему конкуренції та пріоритетів - діти починають один одного травити. А справжній булінг почнеться у середній школі - з 10-11 років - вік входження у підліткову кризу.

Обов'язок шкільного психолога, вчителя - виявити лідера, схильного ініціювати цькування інших проводити, вести з ним дружні бесіди, виробляючи толерантність.

Чому діти стають жертвами булінгу?

Психологи визначають декілька основних причин:

Занижена самооцінка. Навіть якщо дитина виявляє її через нарцисизм, надмірну відкритість, зверхність.

Домашня атмосфера. Дуже часто жертвами булінгу стають діти, яких вдома принижують, знецінюють, ображають. Або є родини, де дитину звикли жаліти - нещасна, хвора, росте без батька...Школа і садок - каталізатор домашніх проблем. Тож, якщо дитина звикла отримати більше уваги до себе, поблажливість батьків, коли вона бідна й нещасна, то вона буде створювати навколо себе таку ж атмосферу і в школі.

Атмосфера в класі. Бувають колективи, створені самостійно або руками вчителя, в яких є дитина-агресор. Вона свідомо шукає слабшого, використовує його як грушу для биття, вирівнюючи свій психологічний стан.

Булінг у цифрах

За дослідженнями UNISEF, 40% дітей ні з ким, зокрема і з батьками, не діляться своїми проблемами. Сором'язливі та спокійні діти стають жертвами булінгу вдвічі частіше за однолітків, які відкриті до спілкування. Більшість дітей ображають за те, що вони одягнуті не так, як інші, говорять або поводяться не так, як основна група.

44% дітей, якщо стають свідками булінгу, просто спостерігають, оскільки бояться за себе.

http://school1.com.ua/images/content/2019-02-02_17-04-52.png

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Май 2022  »
ВсПнВтСрЧтПтСб
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архів записів
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples

  • Designed for School 55 © 2022
    Website builderuCoz