Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСреда, 25 May 2022, 20:48

Херсонська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №55 вул.Лавреньова 9Б, (0552)29-21-83, school55kherson@ukr.net

Меню сайту
Категорії розділу
Виховна робота [61]
Заходи виховної роботи та інше
Шкільний парламент "ЛІДЕР" [10]
Профорієнтаційна робота [63]
Досягнення [4]
Міні-чат
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Навчання в умовах надзвичайних обставин. 5-9 класи

 

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

Звертаємо увагу на те, що під час карантину можливо організувати

два режими навчання:

1. Живе онлайн-спілкування, коли в призначений час вчитель організовує відеоконференцію, спілкування в чаті з учнями.

2. Віддалене навчання, розтягнуте в часі, коли, використовуючи певні цифрові інструменти, вчитель створює платформу для самостійного навчання учнів.

При організації віддаленого навчання бажано провести вступний інструктаж, в ході якого пояснити учням, як працювати віддалено, як використовувати ті чи інші освітні ресурси. Крім вступних інструкцій, можуть бути поточні інструкції перед початком вивчення тієї чи іншої теми або введення нового цифрового інструменту, нових освітніх ресурсів.

Рекомендуємо також проведення онлайн-уроків, групової роботи над проектами, над спільним вирішенням поставлених навчальних завдань.

ЯК ЕФЕКТИВНО ПРОВЕСТИ ОНЛАЙН-УРОКИ ТА ПІДГОТУВАТИ ІНСТРУКЦІЇ ДЛЯ УЧНІВ

1. Якщо ви збираєтеся використовувати інструменти для організації відеоконференцій та подання інтерактивних уроків, інструкцій, як можна частіше і довше використовуйте веб-камеру. Так, ваші учні можуть відійти від своїх комп'ютерів, поки ви проводите свій онлайн-урок, але вони менше будуть нудьгувати, якщо принаймні будуть бачити ваше обличчя, а не тільки режим демонстрації екрану, який ви використовуєте.

2. Обов'язково зверніть увагу на налаштування веб-камери. Підніміть її на рівень очей або трохи вище. Учні повинні бачити ваші очі, а не голову, втупившись в клавіатуру. Саме тоді створюється ефект присутності.

3. Не забувайте, що ваші живі уроки з організацією діалогу, з великою кількістю невеликих питань, з роботою мікрогруп не підійдуть в умовах відеоконференції. У такому онлайн-середовищі ви не маєте переваги живого спілкування «очі в очі». Регламент спілкування повинен бути жорстким і обмеженим невеликою кількістю ваших запитань. Питання повинні бути лаконічними. Одні можуть бути спрямовані на те, щоб переконатися в присутності ваших учнів, інші – на отримання зворотного зв'язку на поставлене вами навчальне завдання чи проблему. Але це питання-завдання повинно бути максимально коротким. І відповідей від учнів ви повинні чекати не розмитих і коротких за часом.

4. Заохочуйте учнів ставити запитання. Виділіть їм для цього спеціальний час. Наприклад, оголосіть, що робите 5-10-ти хвилинну паузу , під час якої учні могли б записати своє запитання в чаті або в невеликому відео зверненні.

 

.ЯК ПОДАТИ ЗАПИСАНІ ВІДЕОУРОКИ ТА ІНСТРУКЦІЇ

1. Прагніть до створення коротких і дидактично продуманих відеороликів. Два п'ятихвилинних відео будуть переглянуті учнями з набагато більшою ймовірністю і корисністю, ніж одне десятихвилинне.

2. Використовуйте режим демонстрації екрану. Простий спосіб створити відеоурок – це записати показ ваших слайдів. Але не забувайте, що це досить швидкий спосіб втомити ваших учнів, якщо ви не тримаєте екран активним. Слайди повинні бути рухомими. Додайте більше переходів і анімацій, використовуйте курсор миші або режим малювання, щоб виділити, підкреслити щось важливе на слайді.

ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ОНЛАЙН-УРОКІВ ТА ІНСТРУКТАЖІВ

1. У відповідь на поширення нових епідемічних загроз, кампанія Google розширила можливості безкоштовного використання Hangouts Meet for Google Suite for Education. Тепер ви можете залучити до 250 чоловік для участі у відеоконференції. Ви також можете записати свій відеоурок, зберегти його на Google Диску, а потім поділитися ним через Google Клас (Classroom).

Переваги Google Класу:

• Легке налаштування. Вчителі можуть додавати учнів до курсу самостійно або надсилати їм код для приєднання. Створення курсу займає всього кілька хвилин. Створення Клас Google Classroom – інструкція, відео.

• Економія часу. Створювати, перевіряти й оцінювати завдання в електронній службі швидше та зручніше, ніж на папері.

• Зручна організація. Завдання доступні учням у відповідному розділі, а матеріали курсу (документи, фото, відео тощо) автоматично додаються в папки на Google Диску.

• Швидка комунікація. Вчителі можуть робити оголошення й миттєво створювати обговорення, а учні – ділитися один з одним ресурсами та відповідати на запитання в стрічці курсу.

• Доступність і безпека. Як і всі сервіси пакета Google Suite for Education, Клас не містить реклами, не використовує вміст і дані учнів для рекламних цілей та надається безкоштовно.

 

ОРГАНІЗАЦІЯ ВІРТУАЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА

Платформами для онлайн-навчання в такому випадку можуть служити:

• спеціальні віртуальні навчальні середовища ( Moodle і його аналоги)

• освітні онлайн-платформи Prometheus,EdEra,Coursera, ВУМ.

• учительські сайти.

Використання або створення учителем авторської онлайн-платформи має забезпечити ефективність і привабливість навчання. І в такому режимі теж необхідно забезпечити постійний зворотний зв'язок. Заплануйте для себе регулярність моніторингу, аналізу та корекції роботи учнів на платформі.

Корисні посилання для підготовки до ЗНО з математики

1. Програма ЗНО , Характеристика сертифікаційної роботи та Критерії оцінювання завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю:

http://testportal.gov.ua/mathem/

2. Онлайн-тести ЗНО з математики минулих років: http://zno.osvita.ua/mathematics/

3. Всеукраїнський портал з підготовки до ЗНО: http://znoclub.com/matematyka.html

4. Безкоштовні онлайн-ресурси з підготовки до ЗНО з математики: https://innaterletska.blogspot.com/p/blog-page_11.html

5. Відеоуроки: Задачі з параметрами. Практичний курс. Підготовка до ЗНО. https://www.youtube.com/playlist?list=PLkZMZm2LBREMvP7TegxhFjU3PnDSk9GKC

6. Відеоуроки для підготовки до ЗНО з математики від викладачів ZNOUA. https://www.youtube.com/playlist?list=PLeHY5pfB-AyhdGdsHGV9LmbWtBhAkOesH

7. Відеоуроки репетиторів компанії Букі: https://buki.com.ua/videos/matematyka/

 

Методичні рекомендації щодо організації дистанційного навчання з основ здоров’я та природознавства

У зв’язку з вимушеним призупиненням навчальних занять, вчителям основ здоров’я, природознавства необхідно внести корективи до календарно-тематичного планування уроків, та організувати дистанційне вивчення навчального матеріалу.

При цьому вчитель повинен врахувати специфіку окремих тем, визначити найбільш важливі. На самостійне опрацювання бажано винести завдання, що не потребують докладних пояснень учителя.

Необхідно організувати дистанційне навчання учнів відповідно до  календарно-тематичних планів на 2021/2022 н.р. використовуючи веб-ресурси навчального закладу та веб-ресурси педагогів. Для отримання зворотнього зв’язку використовувати електронну пошту, онлайн-тестування та ін. Завдання, які отримують учні, повинні бути конкретизовані та різнорівневі. При цьому рекомендуємо добирати завдання, що спонукають учнів до роботи з довідниковою літературою, мультимедійними програмами та ресурсами мережі Інтернет, самостійно опрацьовуючи засоби та фіксуючи результати власної пошукової роботи

Усі завдання виконані учнями самостійно проаналізувати та оцінити. Це дасть можливість побачити рівень засвоєння матеріалу, вивченого самостійно.

Першим провести урок застосування знань умінь і навичок, пізніше - урок узагальнення та систематизації знань з теми, вивчених за технологією дистанційного навчання.

Рекомендовані інтернет-джерела:

1. https://osvita.ua/school/lessons_summary/health/

2. https://lodb.org.ua/korporatyvni-proekty/vybrani-internet-resursy

3. http://zw.ciit.zp.ua/index.php/%D0%86%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B5%D1%82-%D1%80%D0%B5%D1%81%D1%83%D1%80%D1%81%D0%B8_%D0%9E%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8_%D0%B7%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B2%27%D1%8F

4. http://autta.org.ua/ua/On-line_coursues/

5. https://promum.com.ua/razvitie/prirodoznavstvo-10-onlayn-resursiv/

6. https://phet.colorado.edu/uk/

7. https://osvita.ua/school/lessons_summary/nature/

8. https://www.youtube.com/playlist?list=PLPbEtXeBKGWt8AcDhXhvp4_JkHNh2Y_CC

9. https://kopilkaurokov.ru/geografiya/presentacii/urok-prirodoznavstva-5-klas-niebo-niebiesna-sfiera

Методичні рекомендації щодо організація навчання з історії України, всесвітньої історії, правознавства

Під час оголошеного карантину рекомендуємо продовжити навчання учнів, використовуючи технологію дистанційного навчання.

1. Організувати навчання школярів з історії України, всесвітньої історії, правознавства відповідно до календарних планів на  2021/2022н.р.

2. Проаналізувати календарно- тематичне планування, визначити теми, які при відновлення навчання можна ущільнити, які учні можуть вивчити самостійно, а які потребують детального пояснення.

3. Вивчення програмового матеріалу за технологією дистанційного навчання учитель може здійснювати у таких формах:

• оприлюднювати завдання для самостійної роботи учнів на сайті закладу освіти (можна у вайбергрупі для батьків) з відповідної теми предметів суспільного напрямку;

• оприлюднювати практичні завдання з методичними рекомендаціями щодо їх виконання;

• учителі, що мають власні блоги та сайти можуть організувати щоденне навчальне спілкування з учнями, здійснювати індивідуальну допомогу учням через Skype, Viber, WhatsApp;

• розміщувати в мережі Internet (Google Диск) мультимедійні матеріали- презентації, відеоролики, які допоможуть учневі у вивченні зазначеної теми, посилання на які розмістити на сайті закладу;

• надати учням перелік інтернет –джерел, які сприятимуть легшому засвоєнню навчального матеріалу.

4. Для отримання зворотнього зв’язку пропонувати учням онлайнтестування, використовуючи онлайнсервіси для вчителя, платформи для створення тестів (http://osvita.ua/school/method/technol/45747/).

5. Після відновлення навчального процесу:

5.1.Усі завдання, виконані учнями самостійно проаналізувати та оцінити. Це дасть можливість побачити рівень засвоєння матеріалу, вивченого самостійно.

5.2.Першим провести урок застосування знань умінь і навичок, а потім вже урок узагальнення та систематизації знань з теми, вивчених за технологією дистанційного навчання.

Рекомендовані інтернет-джерела:

1.Відеоуроки з історії України: https://www.youtube.com/watch?v=_hAdIboJxUs&list=PLv6ufBUWdRi2vc0yOzw-IJr4jRnwSJLdQ.

2. Правознавство: онлайн курс«Права людини в освітньому просторі» https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EDERA_OSCE+HRE101+2019/about.

3.Громадянська освіта: https://www.citizen.in.ua/.

4. Підготовка до ДПА/ЗНО: https://lv.testportal.gov.ua/index.php/component/tags/tag/istoriia-ukrainy.

https://drive.google.com/file/d/15kQhxFN_fZL-06_fHEOWE4E-FkRnaoAn/view.

https://drive.google.com/file/d/1kASwQhp7T8fhHm70lB7YeLlHQHH6Hoce/view

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Май 2022  »
ВсПнВтСрЧтПтСб
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архів записів
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples

  • Designed for School 55 © 2022
    Website builderuCoz