Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСреда, 25 May 2022, 21:44

Херсонська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №55 вул.Лавреньова 9Б, (0552)29-21-83, school55kherson@ukr.net

Меню сайту
Категорії розділу
Виховна робота [61]
Заходи виховної роботи та інше
Шкільний парламент "ЛІДЕР" [10]
Профорієнтаційна робота [63]
Досягнення [4]
Міні-чат
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Нова українська школа

 

 Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4-х класів закладів загальної середньої освіти

                                                              

 

Лист № 1/11-5966 від 01.07.2019 "Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році"

          

Затверджено рекомендації щодо оцінювання першокласників

Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи

Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня

Про затвердження методичних рекомендацій щодо адаптаційного періоду для учнів першого класу у Новій українській школі

 

Сучасне освітнє середовище – це система впливів й умов формування особистості, а також можливостей її розвитку, які містяться в соціальному та просторово-предметному оточенні. Навчання будь-де, будь-коли, будь-яке, з максимальною користю особисто для кожного – таким воно має бути. Приміщення для першокласників повинно бути, перш за все, безпечним місцем, де діти відчуватимуть себе захищеними, де відбувається більшість навчальних видів діяльності, має відображати філософію концепції Нової української школи та освітню програму. Воно створюється для дитини і заради дитини, місце, де дитина проявляє себе, розвивається, спілкується. У правильно створеному освітньому середовищі повинен бути баланс між навчальними видами діяльності, ініційованими вчителем, та видами особисто дитячої діяльності. Створене середовище повинно забезпечувати можливість дитини робити власний вибір, умови для розвитку нових та вдосконалення набутих практичних навичок, отримання нових знань, розвитку позитивного ставлення до інших.

   День у Новій українській початковій школі починається з ранкової зустрічі. Вона сприяє створенню взаємин між дітьми і дорослими у класі, між учителем й учнем. Учитель – це помічник, фасилітатор, організатор, коуч. Ранкова зустріч – інтерактивна й невимушена, сприяє формуванню цілісного колективу, розвиває уміння розмовляти й слухати, брати участь у групових обговореннях, а вчителям – моделювати й активно вдосконалювати уміння й навички ефективного спілкування, як-от:

• висловлювати свої думки так, щоб вони були зрозумілими іншим; • уважно слухати, коли говорять інші;

• вирішувати проблеми;

• ділитися своїми думками та ідеями з іншими.

В нашому навчальному закладі, дякуючи поставкам управління освіти Херсонської міської ради, в рамках освітньої субвенціі НУШ, було отриимано необхідну техніку та обладнання для навчання першокласників НУШ 2018 року.

                   

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Май 2022  »
ВсПнВтСрЧтПтСб
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архів записів
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples

  • Designed for School 55 © 2022
    Website builderuCoz